Leveringsbeleid

Inleiding
  • In dit beleid geven wij details weer over de leveringsmethoden, -termijnen en -kosten die van toepassing zijn op bestellingen van onze producten die via onze website of per telefoon of e-mail worden gedaan.
  • Dit beleid is een juridisch bindend document en dit beleid zal deel uitmaken van het verkoopcontract tussen u en ons, opgesteld onder onze verkoopvoorwaarden.
  1. Gratis levering
    1. Wij bieden gratis verzending vanaf een bepaald aanschaf bedrag. Dit wordt automatisch toegepast.
    2. Voor alle andere bestellingen worden verzendkosten in rekening gebracht, zoals beschreven in Hoofdstuk 5.
  2. Geografische beperkingen
    1. Wij kunnen leveren in de volgende landen: Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk.
    2. Wij kunnen overeenkomen om producten naar andere landen te leveren.
  3. Leveringswijzen en -termijnen
    • De methoden die wij gebruiken om onze producten te leveren, en de termijnen waarbinnen de levering doorgaans plaatsvindt, zijn als volgt:
      • Als uw afleveradres zich Nederland bevindt, doen wij ons uiterste best uw product met twee á drie werkdagen bij u in huis te hebben.
      • Als u uw bestelling na 16:00 uur op een werkdag of op een niet-werkdag plaatst, zal deze verwerkt worden de eerst mogelijk werkdag
    • De in dit artikel 3 genoemde leveringstermijnen zijn slechts indicatief, en hoewel wij er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat u uw levering tijdig ontvangt, garanderen wij geen levering vóór het einde van de genoemde periode.
    • We kunnen fraudecontroles uitvoeren voordat we het product verzenden, en deze controles kunnen uw levering vertragen. Als de levering waarschijnlijk vertraging zal oplopen als gevolg van fraudecontroles, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
  4. Bezorgkosten
    • De bezorgkosten worden door onze website berekend en tijdens het afrekenproces en automatisch op uw bestelling toegepast.
    • De toegepaste bezorgkosten zijn afhankelijk van de bezorgmethode die u selecteert, de locatie van het bezorgadres, de grootte en het gewicht van de producten in uw bestelling.
    • Onze bezorgkosten zijn als volgt:
      • Binnen Nederland, bedragen de bezorgkosten € 6,- voor goedkopere artikelen op onze website. De verzendkosten voor duurdere artikelen of vanaf € 150,- is gratis.
      • Met betrekking tot verzendkosten voor Belgie, Duitsland, Frankrijk bedragen de bezorgkosten € 15,-. Grootte en gewicht spelen zijn ook onderdeel voor het bepalen van de totale verzendkosten.
    • Houd er rekening mee dat de bovenstaande prijzen slechts een richtlijn zijn en kunnen variëren als gevolg van de doosgrootte of het gewicht van de artikelen in onze winkel.
  5. Levering volgen
    • Het volgen van de levering is mogelijk voor de meeste bestellingen van onze producten. Artikelen worden verzonden via DHL. Als tracking beschikbaar is, ontvangt u een trackingnummer en een link naar waar u het kunt volgen.
    • U kunt uw bestelling volgen door de trackingcode in te voeren die in uw e-mail voor de afhandeling van uw bestelling als volgt is verzonden: DHL-tracking op https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/track-en-trace
  6. Ontvangst en handtekening
    • Alle leveringen moeten persoonlijk in ontvangst worden genomen op het afleveradres en er moet een handtekening worden gezet wanneer daarom wordt gevraagd.
    • Onze bezorgdienstverleners kunnen u vooraf op de hoogte stellen van pogingen om een ​​levering uit te voeren waarvoor handtekening vereist is.
  7. Extra leveringen
    • Indien een eerste bezorgpoging niet lukt, zal onze bezorgdienstverlener nog minimaal 1 poging doen om de producten uit uw bestelling te bezorgen.
  8. Verzameling
    • Indien uw producten onbezorgd blijven ondanks dat onze bezorgdienst nog minimaal 1 poging heeft gedaan om ze te bezorgen, zal de bezorgdienst een informeren met instructies over hoe u uw producten kunt ophalen, inclusief een tijdslimiet voor het ophalen.
  9. Leveringsproblemen
    • Als u problemen ondervindt met een levering, neem dan contact met ons op via de contactgegevens die wij op onze website publiceren of anderszins aan u doorgeven.
    • Als onze bezorgdienst uw producten niet kan bezorgen, en dit falen uw schuld is, en u uw producten niet binnen de relevante tijdslimiet ophaalt bij onze bezorgdienst, kunnen we overeenkomen om een ​​nieuwe levering van de producten te regelen. Wij behouden ons echter het recht voor om u de daadwerkelijke kosten van een nieuwe bezorging in rekening te brengen (zelfs als de eerste bezorging gratis was).
    • Hieronder vindt u een indicatief overzicht van de situaties waarin het niet nakomen van de levering uw schuld is:
      • U heeft het verkeerde bezorgadres opgegeven;
      • Er zit een fout in het opgegeven bezorgadres;
      • Het afleveradres redelijkerwijs niet bereikbaar is;
      • Het afleveradres is niet veilig toegankelijk;
      • Als persoonlijke ontvangst niet vereist is, er geen gemakkelijke en veilige manier is om de producten op het afleveradres achter te laten en er geen persoon beschikbaar is om de levering in ontvangst te nemen; of
      • Als een persoonlijke ontvangst vereist is, is er op het afleveradres geen persoon aanwezig die de levering in ontvangst kan nemen en een handtekening kan zetten.
 
Wil jij ook 10% korting
Schrijf je dan nu in en ontvang de 10% kortingscode. Mis het niet!
    Aanmelden
    Ik ga akkoord met de term and condition